Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
16.06.2013 19:53 - Който не скача, е червен!
Автор: ognianpeev Категория: Политика   
Прочетен: 1582 Коментари: 0 Гласове:
1



 Бях на двадесет и две, когато комунистите уж паднаха от власт и пред България се виждаше едно светло бъдеще. Тогава викахме, „който не скача е червен” и „червени боклуци”. Сега след двадесет и четири години, аз съм на четиридесет и шест. И вече трети ден слушам как млади двадесет годишни хора скандират същите лозунги. Имам чувството, че съм попаднал в дупка във времето. За това ли мина целия ми живот, за да сме на изхода позиция?! За това ли бяхме по митинги и гласувахме, накрая да се окаже, че внуците на комунистите днес са, политици, бизнесмени и еко активисти?! Цялата държавна администрация и изобщо всички държавни структури е пълен с тях. Мъчно ми е, защото в очите на днешните млади борци за демокрация, виждам същия плам в очите като нашия преди двадесет и четири години. А дали ще успее устрема им? Не знам. Аз по принцип съм мнителен и черноглед, но все пак се надявам, че този път ще е различно.
   Успех, момчета и момичета. Гордеем се с вас!!!




Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: ognianpeev
Категория: Политика
Прочетен: 76244
Постинги: 41
Коментари: 21
Гласове: 54
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930